hipergovazd.am

hy_AM

Տեխնիկական աջակցություն - հաճախակի տրվող հարցեր

Ինձ չի եկել Email-ը ստուգման հետ..............ի՞նչ անեմ։

Ամենից առաջ նայեք Ձեր ատացված փոստը — այն փաթեթը, որը նշված է որպես "Չպահանջված փոստ" կամ "SPAM"։ Եթե այնտեղ ակտիվացնող email չկա, ապա խնդրում եմ համոզվեք, որ Ձեր հակասպամային զտիչը չի կորող եր—ակայական սպամները ավտոմատ ձ—ով ջնջել։ Որից հետո ստուգող email-ը կարող եք թողնել նորից ուղարկել ։

Հրահանգներ տեխնիկական աջարկցության հետ շփվելու համար

Համոզվեք, որ սխալը Ձեզ մոտ չէ եւ կապված է մեր պորտալների հետ

Եթե Ձեզ մոտ ընկնում է Windows-ը, չի գործում Outlook-ը եւ այլն, ապա մեզ մի գրեք - դա չի վերաբերվում մեր կայքերին եւ այդպիսի հարցերին հասկանալի պատճառներով չենք պատասխանում։

Մանրամասն նկարագրեք պրոբլեմը։

Գրեք մեզ, որ միջոցառումն եք աշխատում կատարել, հակառակ դեպքում ինչ տվյալներ եք աշխատում տեղադրել (հայտարարության տեքստը — այլն), թե Ձեզ ինչ կգրի սխալի պահին, կոնկրետ ինչպե՞ս է սխալը արտահայտվում — ի՞նչն է պատճառում - այնպիսի գոռոցների, թե "Չեմ կարողանում հայտարարությունը տեղադրել, ի՞նչ անեմ", չենք արտահայտվում, որովհետ— մեզ ոչինչ չի ասում պրոբլեմի պատճառը։

Համբերություն ունեցեք

Մեր պորտալները oրեկան այցելում են տասնյակ հազարավոր oգտվողներ — այստեղ շատ հավանական է, որ տեխնիկական աջակցության աշխատողները այդ պահին որոշում են պրոբլեմները այն oգտվողների, որոնք գրել են Ձեզանից առաջ — Ձեր պահանջին կարող են տրանադրել ավելի ուշ -սովորաբար կարողանում են լուծել բոլոր պահանջները մինչ— հաջորդ աշխատանքային oրը։

Կոնտակտային ձեւ

Դաշտերը, նշված * պարտադիր են
*
*
*
Համաձայն եմ այս կայքի պայմանների եւ կանոնների հետ։